نوشته شده توسط : saravaisi

نتایج نهایی کنکور سراسری 1398 رشته های با آزمون منتشر شد

نتایج انتخاب رشته کنکور سراسری 1398 بر روی سایت اعلام نتایج کنکور سراسری 98 قرار گرفت و دواطلبان می توانند نتایج نهایی کنکور سراسری 98 خود را از طریق لینک رنگی در زیر مشاهده نمایند، نتایج خود را با شماره پرونده (شماره شناسنامه) و یا شماره داوطلبی (شماره شناسنامه) دریافت نمایید.

توصیه مش ود: برای مشاده نتایج کنکور سراسری 1398 با آزمون خود، نحوه مشاهده (روش های دریافت نتایج)، زمان شروع تکمیل ظرفیت، اطلاع از رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد 98 که تازه تا 28 مرداد ماه تمدید شده است، دریافت کارنامه سبز کنکور و ... می توانید با مشاوران ما از طریق شماره 9099072943 (بدون کد گیری و از طریق تلفن ثابت منزل تماس حاصل نمایید.

لینک مستقیم دریافت نتایج نهایی کنکور سراسری 1398

داوطلبان کنکور 98 می توانند با کلیک بر روی لینک زیر نتایج کنکور سراسری 1398 خود را مشاهده نمایند، آن دسته از داوطلبانی که نحوه مشاهده را نمی دانند و یا شماره داوطلبی و کد رهگیری خود را گم کرده اند لطفا تا انتهای مقاله را مطالعه نمایند:

دریافت نتایج انتخاب رشته کنکور سراسری 98

تذکرات مهم به داوطلبان کنکور سراسری 1398 بعد از مشاهده نتایج

  1. کارنامه علمی داوطلبان کنکور سراسری 98، 28 شهریور ماه اعلام خواهد شد.
  2. کلیه پذیرفته‌شدگان برای اطلاع از نحوه ثبت‌نام، تاریخ ثبت‌نام و مدارک لازم برای ثبت‌نام (علاوه بر مدارک مندرج در این اطلاعیه) ضرورت دارد ابتدا به پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه و یا موسسه آموزش عالی محل قبولی خود مراجعه نمایند. بدیهی است در صورتی که دانشگاه یا موسسه محل قبولی برنامه‌زمانی مشخصی را برای ثبت‌نام در سایت خود درج ننموده باشد، پذیرفته‌شدگان این قبیل موسسات لازم است مطابق جدول برنامه زمانی ثبت‌نام از پذیرفته‌شدگان مندرج در این اطلاعیه برای ثبت‌نام به محل قبولی مراجعه نمایند. بدیهی است عدم مراجعه به موقع پذیرفته‌شدگان برای ثبت‌نام به منزله انصراف قطعی از تحصیل آنها تلقی خواهد شد.
  3. برای تاریخ حضور در داننشگاه جهت ثبت نام حضوری در سایت سنجش اطلاع رسانی شده است و شما می توانید با مشاوران ما در ارتباط باشید.

سایت اعلام نتایج کنکور سراسری 1398

سایت اعلام نتایج کنکور سراسری 98 سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org می باشد.

داوطلبان می توانند با ورود به سایت دریافت نتایج کنکور سراسری 98 سایت سازمان سنجش در قسمت منوی سمت راست بر روی گزینه سراسری وارد شوند

 

[caption id="attachment_18141" align="aligncenter" width="300"]نتایج کنکور سراسری 1398 نتایج کنکور سراسری 1398[/caption]

سوالات داوطلبان اعلام نتایج کنکور سراسری 1398 همراه با پاسخ

  • نحوه مشاهده نتایج کنکور سراسری 98 چگونه است؟(مطالعه مقاله)
  • شماره داوطلبی و پرونده را گم کرده ام برای مشاهده نتایج انتخاب رشته سراسری 98 باید چیکار کنم؟(بازیابی شماره داوطلبی و رمز عبور)
  • اعتراض به نتایج کنکور سراسری ۹۸ دارم، چطوری ثبت نمایم و آیا پاسخگو هستند؟(نحوه ثبت اعتراض به نتایج کنکور سراسری)
  • در رشته ای قبول شدم و به هر دلیلی نمی خوام امسال این رشته را انتخاب کنم آیا می توانم در کنکور سراسری 99 شرکت کنم و محروم نمی شوم؟ (نحوه درخواست رفع محرومیت از کنکور)
  • کاربرد کارنامه سبز یا کارنامه نهایی چیست و چطوری می توانم انتقالی بگیرم و رشتمو عوض کنم؟(تغییر رشته و شهر با کارنامه سبز)(کارنامه سبز 98 کی اعلام می شود)
  • مراحل انصراف از دانشگاه روزانه و شرایط انصراف از دانشگاه دولتی چگونه است؟

مشاهده نتایج کنکور سراسری 1398 بدون شماره پرونده و داوطلبی

در صورتی که داوطلبی شماره داوطلبی یا شماره پرونده خود را گم کرده باشند و یا نتواند نتایج کنکور ۹۸ خود را مشاهده نماید باید از طریق سیستم ارسال درخواست سازمان سنجش، درخواست خود را ثبت نماید و منتظر بازیابی شماره داوطلبی جهت دریافت نتایج کنکور 98 خود باشد.

برای مشاهده و دریافت نتایج کنکور سراسری ۹۸، ثبت درخواست بازیابی شماره داوطلبی یا شماره پرونده و اعتراض به نتایج کنکور سراسری ۹۸، انتقالی با کارنامه سبز و از همه مهمتر نحوه رفع محرومیت از کنکور سراسری ۹۸ می توانید از طریق شماره گیری 9099072943 (بدون گرفتن پیش شماره و از تلفن ثابت) با مشاوران درخت دانش تماس حاصل نمایید.

"دریافت نتایج، ثبت نام اینترنتی دانشگاه، اعتراض، انتقالی، انتخاب واحد، مشاوره معدل های بالای دانشگاهی، مشاوره درسی، پانسیون مطالعاتی ویژه دانشگاهی، انصراف و هزینه ها، گرفتن خوابگاه دانشجویی و غیره را به مشاوران درخت دانش بسپارید"



:: برچسب‌ها: نتایج نهایی کنکور سراسری 1398 رشته های با آزمون منتشر شد، دریافت کارنامه سبز کنکور، لینک مستقیم دریافت نتایج نهایی کنکور سراسری 1398، تذکرات مهم به داوطلبان کنکور سراسری 1398 بعد از مشاهده نتایج، دریافت نتایج انتخاب رشته کنکور سراسری 98، سایت اعلام نتایج کنکور سراسری 1398، سوالات داوطلبان اعلام نتایج کنکور سراسری 1398 همراه با پاسخ، نحوه ثبت اعتراض به نتایج کنکور سراسری، رفع محرومیت از کنکور، انصراف از دانشگاه روزانه، مشاهده نتایج کنکور سراسری 1398 بدون شماره پرونده و داوطلبی، ,
:: بازدید از این مطلب : 63
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 شهريور 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : saravaisi

ثبت نام حضوری دانشگاه آزاد بدون کنکور به صورت اینترنتی 8 مرحله ای آغاز شد

خبر فوری (25 شهریور ماه 98): ثبت نام حضوری دانشگاه آزاد بدون کنکور (کاردانی پیوسته و ناپیوسته)(کارشناسی ناپیوسته) که به صورت اینترنتی و غیر حضوری می باشد، آغاز شد، داوطلبان توجه داشته باشند بدون در دست داشتن شماره دانشجویی (ثبت نام هشت مرحله ای) هیچ ثبت نامی به صورت مراجعه به دانشگاه صورت نخواهد گرفت.

داوطلبان برای اطلاع از نحوه ثبت نام 8 مرحله ای قبل از مراجعه حضوری به دانشگاه و دریافت شماره دانشجویی، تکمیل فرم های تعهد نامه و آپلود کامل مدارک، ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور 98-99 (کارشناسی پیوسته) می توانند با مشاوران مجرب درخت دانش از طریق شماره 9099072943 (بدون گرفتن پیش شماره و تلفن ثابت منزل تماس) حاصل نمایند و یا ادامه مقاله را با دقت مطالعه نمایید.(مراحل ثبت نام 8 مرحله ای همراه با عکس)

زمان ثبت نام حضوری دانشگاه آزاد بدون کنکور مهر ماه 98

پذیرفته شدگان رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد دبر اساس سوابق تحصیلی باید با در دست داشتن مدارک لازم جهت ثبت نام در روزهای دوشنبه و سه شنبه 25 و 26 شهریور ماه به سایت دانشگاه پذیرفته شده جهت ثبت نام اینترنتی 8 مرحله ای مراجعه نمایند.

ثبت نام حضوری دانشگاه آزاد بدون کنکور چگونه است؟

سالهای گذشته ثبت نام حضوری دانشگاه آزاد کاملا به صورت حضور در دانشگاه و ارائه مدارک به دانشگاه بود و تمامی مراحل ثبت نام حضوری دانشگاه آزاد در خود دانشگاه انجام میشد.

اما امسال ثبت نام حضوری بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم 97 بستگی به دانشگاه قبولی داوطلب به صورت اینترنتی و آپلود مدارک می باشد و تنها دانشگاه مدارک را به صورت حضوری بررسی می نماید که در ادامه مقاله مراحل را کامل و گام به گام توضیح خواهیم داد.

مدارک لازم جهت ثبت نام پذیرفته شدگان دانشگاه آزاد بدون کنکور نیمسال اول 98 کدامند؟

مدارک لازم ثبت نام حضوری دانشگاه آزاد بدون کنکور بهمن ماه 97-98 شامل:

  1. کارت ملی
  2. شناسنامه (کپی تمامی صفحات)
  3. مدرک دیپلم
  4. مدرک پیش دانشگاهی
  5. عکس 3*4
  6. کارت پیان خدمت(در صوت نداشتن معایت تحصیلی)

مدارک ثبت نام حضوری دانشگاه آزاد را باید در سایت دانشگاه آزاد بدون کنکور آپلود نمود و تمامی مراحل ثبت نام را که در زیر توضیح خواهیم داد کامل انجام داد و شماره دانشجویی دانشگاه آزاد دریافت کرد.

نحوه ثبت نام حضوری دانشگاه آزاد بدون کنکور نیمسال اول مهر 98

نحوه ثبت نام حضوری دانشگاه آزاد به این صورت است که بعد از مشاهده نتایج خود بر اساس دانشگاهی که در کارنامه بدون کنکور درج شده است که قبول شده اید وارد سایت دانشگاه آزاد مربوطه شده و مراحل ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور را که شامل مراحل زیر می شود انجام خواهیم داد.

"ثبت نام اینترنتی غیر حضوری دانشگاه آزاد بدون آزمون خود را به مشاوران مجرب درخت دانش بسپارید"

مراحل گام به گام ثبت نام حضوری دانشگاه آزاد بدون کنکور مهر 98

مراحل ثبت نام حضوری دانشگاه آزاد بدون کنکور شامل:

  1. ثبت اطلاعات فردی
  2. ثبت مدارک اسکن شده
  3. ثبت مدارک نظام وظیفه
  4. ثبت فرم ها وتعهدات
  5. ثبت فرم مشاوره
  6. ثبت فرم تعهد
  7. پرداخت شهریه
  8. دریافت شماره دانشجویی و کد رهگیری ثبت نام

مراحل ثبت نام حضوری دانشگاه آزاد بدون کنکور شامل 8 مرحله می باشد که کاملا به صورت اینترنتی و در سایت دانشگاه آزاد قبولی دانشجو انجام خواهد گرفت برای اطلاعات بیتشر و انجام تمامی مراحل ثبت نام اینترنتی پذیرفته شدگان دانشگاه آزاد بهمن ماه 97-98 می توانید با مشاوران مجرب مشاوره تحصیلی درخت دانش از طریق شماره گیری 9099072943(بدون گرفتن پیش شماره و تلفن ثابت منزل) تماس حاصل نمایید.

ثبت اطلاعات فردی ثبت نام حضوری نیمسال دوم دانشگاه ازاد بدون آزمون

اولین مرحله ثبت نام ثبت اطلاعات فردی، تاریخ تولد، مشخصات فردی و آدرس و .. می باشد که در عکس زیر می توانید بندهای آن را مشاهده نمایید.

"ثبت نام حضوری دانشگاه آزاد خود را به مشاوران ما بسپارید"

ثبت اطلاعات خانوادگی و شغلی

ثبت اطلاعات خانوادگی و شغلی جز مواردی است که داوطلب می تواند به صورت اختیاری تکمیل نماید و در عکس زیر می توانید بندهای آن را مشاهده نمایید.

مرحله آخر دریافت شماره دانشجویی و کد رهگیری ثبت نام

زمانی که تمامی مراحل ثبت نام حضوری دانشگاه آزاد بدون کنکور را به صورت صحیح انجام داده باشیم می توانیم شماره دانشجویی دریافت نماییم.

ثبت نام حضوری در دانشگاه بعد از مشاهده نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم تنها به صورت اینترنتی می باشد که توصیه می شود برای انجام تمامی مراحل با مشاوران مجرب درخت دانش از طریق شماره 9099072943 بدون گرفتن پیش شماره و از طریق تلفن ثابت تماس حاصل نمایید.

برای اطلاعات بیشتر در مورد زمان و نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد به صورت حضوری و به صورت اینترنتی می توانید بر روی زمان ثبت نام حضوری دانشگاه آزاد بدون کنکور 98-99 کلیک نمایید.

ثبت نام حضوری دانشگاه آزاد بدون آزمون ترم مهر 98-99

متقاضیان بدون کنکور و ثبت نام حضوری دانشگاه آزاد با کنکور متوجه این موضوع باشند که برای ثبت نام حضوری باید دو مرحله ثبت نام اینترنتی خود را انجام دهند مرحله اول همان دریافت رسید ثبت نام می باشد و در مرحله دوم ثبت نام اینترنتی شامل 8 مرحله می باشد که قبل از مراجعه حضوری به دانشگاه مربوطه باید تکمیل نمایند.

رشته های برتر زیرگروه های علوم انسانی، علوم تجربی، ریاضی و فنی و همچنین زبان های خارجه و هنر به تعداد خیلی پایین ظرفیت خالی دارند. متقاضیان ثبت نام بدون کنکور اطلاع داشته باشند که انتخاب رشته بدون کنکور سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش خود را در مرحله اول حتما ثبت نمایند که ظ



:: برچسب‌ها: ثبت نام حضوری دانشگاه آزاد بدون کنکور به صورت اینترنتی 8 مرحله ای آغاز شد، ثبت نام حضوری دانشگاه آزاد بدون کنکور، زمان ثبت نام حضوری دانشگاه آزاد بدون کنکور مهر ماه 98، ثبت نام حضوری دانشگاه آزاد بدون کنکور چگونه است؟، مدارک لازم جهت ثبت نام پذیرفته شدگان دانشگاه آزاد بدون کنکور نیمسال اول 98 کدامند؟، نحوه ثبت نام حضوری دانشگاه آزاد بدون کنکور نیمسال اول مهر 98، سایت دانشگاه آزاد، مراحل گام به گام ثبت نام حضوری دانشگاه آزاد بدون کنکور مهر 98، ثبت نام حضوری دانشگاه آزاد بدون آزمون ترم مهر 98-99، ,
:: بازدید از این مطلب : 50
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 شهريور 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : saravaisi
  • لغو محرومیت از کنکور 98 چیست؟(ارسال درخواست مجوز شرکت در کنکور سال بعد می باشد)
  • رفع محرومیت از کنکور ۹۸ به چه کسانی تعلق می گیرد؟(به کسانی که اشتباه انتخاب رشته انجام داده اند و نمی توانند در کنکور سال بعد شرکت کنند)
  • نحوه ارسال درخواست به رفع محرومیت کنکور 99 چگونه است؟(از طریق ارسال درخواست از سایت سنجش و راهنمایی گرفتن از مشاوران درخت دانش)
  • آیا ارسال درخواست لغو محرومیت کنکور سراسری 98 بازه زمانی مشخص دارد؟(بله حتما باید در زمان مشخص فرستاده شود)
  • دلایل محرومیت از کنکور 98 کدامند؟(نداشتن علاقه-اشتباه در درج کد رشته-اشتباه در اولویت بندی-انتخاب اشتباه دانشگاه و ..)
  • درخواست رفع محرومیت کنکور 98 چگونه است؟(مطالعه این مقاله)
  • و ...؟؟؟

در این مقالع سعی بر این داریم به تمامی سوالات متقاظیان انتقالی با کارنامه سبز کنکور ، نگرانی از محرومیت کنکور 99 و انصراف از دانشگاه را دارند پاسخ دهیم.

رفع محرومیت کنکور 98 _ 99

رفع محرومیت از کنکور 99 یکی از مهمترین سوالات متقاظیان کنکور 98 بوده است که با مشاوران ما در تماس بوده اند، تمامی دانش آموزانی که درخواست رفع محرومیت از کنکور 99 را داشته اند یا از طریق کافی نت انجام داده اند، و یا فک کرده اند در آن رشته قبول نخواهند شد و یا کد رشته را اشتباهی وارد کرده اند که سازمان سنجش از سال گذشته سیستم ارسال درخواست را جهت رسیدگی به این موارد قرار داده است که در ادامه کامل توضیح خواهیم داد.

رفع محرومیت از کنکور 98-99 چگونه است؟

رفع محرومیت از کنکور 99 از طریق سایت سازمان سنجش و آموزش کشور و قسمت ارسال درخواست می باشد که داوطلبان می توانند درخواست لغو محرومیت از کنکور سراسری 99، اشتباه در انتخاب رشته و بررسی اولویت بعدی، تغییر دوره آموزشی، ثبت اعتراض به نتایج کنکور 98، اعتراض به نتایج دانشگاه آزاد 98 و ... را ثبت نمایند و منتظر شوند تا توسط کارشناسان پاسخ داده شود توصیه مهم:

به تمامی داوطلبان توصیه می شود برای ارسال درخواست و پیگیری مشکلات انتخاب رشته، مجوز شرکت در کنکور سال بعد، برسی انتخاب رشته اشتباه، پرکردن فرم تغییر رشته و بررسی اولویت بعدی و .. حتما از طریق کارشناسان ما از طریق شماره گیری شماره 9099072943 (بدون کد و تلفن ثابت منزل) تماس حاصل نمایید.

لغو محرویت برای داوطلبانی که دو بار در کنکور سراسری مورد پذیرش قرار گرفته اند(دوره روزانه)

بر اساس اطلاعیه دیوان عدالت اداری سازمان سنجش، داوطلبانی که از سال 64 به بعد دو بار در دوره روزانه مورد پذیرش قرار گرفته اند می توانند در ثبت نام کنکور سراسری 98 شرکت نمایند، این در حالی بود که سال گذشته افرادی که دوبار در کنکور روزانه شرکت کرده بودند دیگر نمی توانستند در کنکور سال بعد شرکت نمایند.

داوطلبان کنکور 98 که می خواهند درخواست لغو محرومیت از کنکور سال بعد ارسال نمایند، و یا شرایط استفاده از کارنامه سبز را بلد نیستند و می خواهند در مراحل ثبت نام و سهمیه های موجود در کنکور سراسری 98 و ... مشاوره تخصصی تلفنی بگیرند می توانند با شماره 9099072943 بدون گرفتن پیش شماره و از طریق تلفن ثابت تماس حاصل نمایند.

محرومیت از کنکور چیست و چه کسانی تعلق می گیرد؟

محرومیت از کنکور طی سالهای اخیر باعث شده است که داوطلبان و متقاضیان زیادی از پذیرش در حالت روزانه و بدون پرداخت هزینه بازبمانند. در کنکور سال 96-97 تعداد زیادی از دوستان با انتخاب رشته خود و قبولی در رشته غیر معمول از دیدگاه دانشجویان باعث شد گزینه ایی تحت عنوان اعتراض به نتایج و رفع محرومیت کنکور را به سامانه اضافه کرده تا داوطلبان بتوانند اشتباه خود را جبران کرده و از کنکور سل بعد محروم نشوند.

با توجه به اینکه درخواست تعداد زیادی را در سیستم سنجش برای لغو محرومیت ثبت کردیم و خوشبختانه نسبت به اعتراض داده شده و برای لغو محرومیت کنکور پیگیری های لازم انجام شد و داوطلبان کنکور سال 97 را بدون هیچ گونه مشکلی داده و به حالت دوره روزانه مبنی بر دریافت پیامک از سازمان سنجش که می توانید بدون پرداخت هیچ گونه هزینه ایی در کنکور سال 98 و رفع محرومیت کنکور ۹۸شرکت نمایید.

[caption id="attachment_8556" align="aligncenter" width="300"]رفع محرومیت کنکور 98 رفع محرومیت کنکور 98[/caption]

راههای رفع محرومیت کنکور 98

برای رفع محرومیت کنکور 98 چه باید کرد؟ این سوالی است که داوطلبان و متقاضیان کنکور 98 که کنکور سال 97 را داده و پذیرفته شده دوره روزانه قرار گرفت برای ثبت نام در دانشگاه اقدامی نکره اند.

تنها راه حل برای رفع محرومیت کنکور 98 را از مشاوران درخت دانش بخواهید تا در کمترین زمان ممکن و بدون هزینه این درخواست رفع محرومیت کنکور 98 را برای شما داوطلبان و متقاضیان کنکور 98 تنظیم نمایند.

برای رفع محرومیت کنکور 97 تعداد زیادی از دوستان درخواست های لغو محرومیت کنکور را اشتباهی داده و درخواست لغو محرومیت آنها رد و مورد پذیرش قرار نگرفت.

درخواست لغو محرومیت کنکور 98 را به مشاورین درخت دانش بسپارید.

عوامل محرومیت کنکور 98

پذیرش در انتخاب رشته کنکور سراسری 98 و عدم مراجعه برای ثبت نام حضوری

تقلبی در جلسه امتحان کنور 98 و مشاهده شدن توسط مدیران و کارشناس کنکور 99

اشتباهی وارد کردن کدهای انتخاب رشته کنکور 98-99

و ...

محرومیت کنکور سراسری 98 شامل چه افرادی نمی شود؟

محرومیت کنکور سراسری 98 شامل افرادی که نتوانند در زمان ارسال درخواست دلایل قانع کننده بیان نمایند و همچنین دلایلی که نشان دهد انتخاب رشته داوطلب اشتباه نبوده است محرومیت کنکور سراسری 99 شامل این افراد نخواهد شد.

زمانی که محرومیت کنکور 98 شامل افراد نشود زمان اعلام نتایج رفع محرومیت کنکور 98 در نتایج داوطلب مخص می شود که داوطلب در انتخاب رشته دوره روزانه سال بعد 98 محروم خواهد شد.

"ثبت درخواست رفع محرومیت کنکور 99 را به مشاوران درخت دانش بسپارید"

شرایط محرومیت در کنکور سراسری(رفع محرومیت کنکور 98)

در کنکور سراسری سالهای پیش عنوانی تحت محرومیت از شرکت در کنکور سال بعد وجود داشت. محرومیت در کنکور سراسری و در دوره های روزانه  به این صورت است که داوطلبی انتخاب رشته خود را انجام دهد و در دوره روزانه پذیرش شود برای سال بعد محروم خواهد شد، اما برای کنکور سراسری 98 این محدودیت برداشته شده است. شما اگر جزء داوطلبانی هستید که در کنکور 97 در دانشگاه های دولتی و روزانه پذیرش شده اید و قصد ادامه تحصیلی در رشته و دانشگاه مورد پذیرش خود را ندارید تا تا نیمه اول مهر ماه فرصت دارید با ثبت درخواست در سایت سازمان سنچش آموزش کشور محرومیت خود را از کنکور98رفع نمایید..

برای رفع این محرومیت( رفع محرومیت کنکور 98 ) شما می توانید با مراجعه به سایت سازمان پس از عضویت در سنجش گزینه اعتراض خود را نسبت به این موضوع انتخاب کرده و مراحل اعتراض را پشت سر هم انجام دهید.

مشاوره تحصیلی رفع محرومیت کنکور 98 درخت دانش

مشاوره تحصیلی درخت دانش در تمامی مراحل تنظیم درخواست و ثبت درخواست لغو محرومیت کنکور 98 همراه شما عزیزان خواهد بود، برای دریافت اطلاعات بیشتر در باب موضوع لغو محرومیت کنکور 98، ثبت اعتراض به نتایج انتخاب رشته 98، مشاوره تحصیلی تکمیل ظرفیت کنکور 97، می توانید با مشاورین درخت دانش در ارتباط باشید.

برای دریافت  اطلاعات بیشتر در زمینه های برنامه ریزی های درسی برای کنکور 98،  انتقالی با کارنامه سبز، ثبت اعتراض به نتایج کنکور سراسری، ثبت اعتراض به نتایج انتخاب رشته دانشگاه آزاد، تکمیل ظرفیت کنکور سراسری و دانشگاه آزاد، می توانید با مشاوران و کارشناسان درخت دانش در تماس باشید.

راههای ارتباطی با کارشناسان و مشاوران درخت دانش

شماره تماس: 9099072943

کانال تلگرام: http://t.me/derakhtedanesh1
اینستاگرام سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش



:: برچسب‌ها: لغو محرویت برای داوطلبانی که دو بار در کنکور سراسری مورد پذیرش قرار گرفته اند(دوره روزانه)، محرومیت از کنکور چیست و چه کسانی تعلق می گیرد؟، راههای رفع محرومیت کنکور 98، عوامل محرومیت کنکور 98، محرومیت کنکور سراسری 98 شامل چه افرادی نمی شود؟، شرایط محرومیت در کنکور سراسری(رفع محرومیت کنکور 98)، مشاوره تحصیلی رفع محرومیت کنکور 98 درخت دانش ,
:: بازدید از این مطلب : 50
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 شهريور 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : saravaisi
  • مشاهده نتایج دانشگاه آزاد بدون کنکور مهر 98 چگونه است؟ (مطالعه مقاله)
  • سایت اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد مهر ماه 98؟ ( سایت آزمون دانشگاه آزاد)
  • نحوه مشاهده نتایج و شرایط ثبت نام در تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد بدون آزمون 98-99؟
  • ثبت نام حضوری اینترنتی به چه معناست؟

در این مقاله سعی داریم به تمامی سوالات داوطلبان متقاظی ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور مهر 98-99، مشاهده نتایج دانشگاه آزاد بدون کنکور مهر 98 پاسخ دهیم لطفا تا انتهای مقاله را مطالعه بفرمایید.

برای ورود مستقیم به سایت جهت مشاهده نتایج بر روی سایت اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد مهر 98 کلیک نمایید

روش های نحوه مشاهده نتایج دانشگاه آزاد بدون کنکور مهر 98 چگونه است؟

نحوه مشاهده نتایج دانشگاه آزاد بدون آزمون مهر ماه نیمسال اول 98 با نحوه مشاهده نتایج دانشگاه آزاد بدون کنکور مهر 97 کاملا متفاوت و تنها از طریق:

  1. شماره شناسنامه
  2. کد ملی
  3. سال تولد (دو رقمی)
  4. رمز تصویر (به صورت عددی)

برای اطلاع از اولین اقدام بعد از دریاقت نتایج بدون کنکور دانشگاه ازاد، ثبت نام 8 مرحله ای و دریافت شماره دانشجویی قبل از مراجعه حضوری و مدارک لازم و نحوه انجام آن به صورت تصویری و گام به کام بر روی لینک زیر کلیک نمایید:

ثبت نام حضوری دانشگاه آزاد 98 چگونه است؟

مراحل گام به گام مشاهده نتایج دانشگاه آزاد بدون کنکور مهر 98

  • گام اول: در قسمت سمت راست سایت azmoon.net دانشگاه آزاد بدون کنکور بر روی گزینه اعلام نتایج آزمون ها کلیک نمایید.
  • گام دوم: بر اساس مقطع ثبت نام و انتخاب رشته دانشگاه آزاد بدون کنکور 98-99 خود بر روی اعلام نتایج بدون آزمون آن مقطع کلیک نمایید، یعنی اگر در مقطع کارشناسی ناپیوسته ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور انجام داده اید بر روی اعلام نتایج همان مقطع کلیک نمایید.
  • گام سوم: با وارد کردن شماره پیگیری 9 رقمی انتخاب رشته خود و همچنین شماره کد ملی می توانید به راحتی مشاهده نتایج دانشگاه آزاد بدون کنکور مهر 98 خود را دریافت نمایید.

سایت مشاهده نتایج دانشگاه آزاد بدون کنکور نیمسال اول مهر 98

سامانه اعلام نتایج بدون کنکور بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه ازاد مهر 98نیمسال اول و نیمسال دوم بهمن کدام است؟

در پاسخ به این سوال پرتکرار داوطلبان بدون کنکور 98 سامانه اعلام نتایج انتخاب رشته دانشگاه آزاد بر اساس سوابق تحصیلی AZMOON.ORG دانشگاه آزاد می باشد.

ثبت نام اینترنتی دانشجویان جدیدالورود یا ثبت نام قبل از مراجعه حضوری چگونه است؟

بعد از مشاهده نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد مهر 98و قبولی در اولویت های انتخابی انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه آزاد، اولین اقدام ثبت نام اینترنتی در سایت دانشگاه آزاد مورد پذیرش قرار گرفته شده است.

بر خلاف سالهای گذشته دانشگاه آزاد برای ثبت نام بدون کنکور حضوری را به صورت اینترنتی انجام خواهد داد و داوطلبین قبل حضور به دانشگاه باید ثبت نام اولیه و دریافت شماره دانشجویی را در سایت انجام دهند و با در دست داشتن اصل مدارک و همچنین شماره دانشجویی دریافتی از ثبت نام اینترنتی ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد به دانشگاه مراجعه نمایند.

برای اطلاعات بیشتر در مورد نحوه دریافت شماره دانشجویی قبل از ثبت نام حضوری دانشگاه(ثبت نام ده مرحله ای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم) و همچنین بازیابی کلمه عبور برای مشاهده نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد 97-98 می توانید با شماره 9099072943 (از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن پیش شماره) تماس حاصل نمایید.

ثبت نام ده مرحله ای اینترنتی دانشگاه آزاد بدون کنکور 98-99 دریافت شماره دانشجویی دانشگاه آزاد آغاز شد.

ویرایش اطلاعات فردی ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 98

این ویرایش شامل کلیه دوره های کارشناسی و کاردانی اعم از پیوسته و ناپیوسته می باشد.

وی تاکید کرد : ویرایش اطلاعات فردی ، نوع دیپلم و معدل دیپلم داوطلبان فقط  1 نوبت  امکان پذیر است و به تقاضاهایی که به هر طریق دیگر و بعد از اتمام مهلت ثبت نام واصل گردد ترتیب اثر داده نمی شود.

داوطلبین بدون کنکور دانشگاه آزاد می توانند برای مشاهده نتایج دانشگاه آزاد بدون کنکور مهر 97 خود با ورود به سامانه اعلام نتایج دانشگاه آزاد بدون کنکور سایت azmoon.org مراجعه نمایند و نتایج انتخاب رشته بدون آزمون خود را مشاهده کنند.

نتایج دانشگاه آزاد بدون کنکور نیمسال دوم 98-99

بر خلاف تصور بسیاری از داوطلبان ثبت نام رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد که پس از ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور خود این تصور را دارند که پس از انتخاب رشته باید وارد دانشگاه شوند، باید بدانیم که از بعد از ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور نیمسال دوم پارسال دیگر ملاک پذیرش داوطلبان سوابق تحصیلی می باشد و این بدان معناست:

که احتمال قبولی داوطلبین در انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه ازاد 100 درصد نیست و باید منتظر اعلام نتایج بدون کنکور آزاد مهر ماه 97 باشیم.

مشاهده نتایج دانشگاه آزاد بدون کنکور مهر 97

زمان اعلام نتایج کارشناسی پیوسته دانشگاه آزاد

زمان اعلام نتایج کارشناسی پیوسته بدون کنکور ترم مهر 98از همه مقاطع زودتر در سایت اعلام نتایج منتشر خواهد شد و این بین معناست که اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد دوره کارشناسی ناپیوسته از همان اوالیا نیمه دوم شهریور اعلام خواهد شد.

برای اطلاع از زمان دقیق و مشاهده و دریافت نتایج انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه آزاد 97 خود می توانید در انتهای مقاله عضو کانال تلگرام اطلاع رسانی بدون کنکور 97 شوید و به محض منتشر شدن نتایج آن را مشاهده نمایید.

مشاوره مشاهده نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد

سایت اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال اول 97 و بهمن 97-98 درخت دانش می توانید با مراجعه به این سایت مشاوره تحصیلیمرجع مشاهده نتایج دانشگاه آزاد بدون کنکور مهر 97 خود را دیافن نمایید و یا برای مشاهده نتایج نهایی کنکور سراسری 97 یا با مشاوران مجرب درخت دانش از طریق شماره گیری 9099072943 بدون کد و تلفن ثابت تماس حاصل نمایید.

برای ورود به کانال تلگرام درخت دانش بر روی لینک آبی زیر کلیک نمایید:

برای ورود به سایت جدید دانشگاه آزاد بر روی لینک زیر کلیک نمایید:

ورود به سایت دانشگاه آزاد

کانال تلگرام: http://t.me/derakhte-danesh



:: برچسب‌ها: ویرایش اطلاعات فردی ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 98، نتایج دانشگاه آزاد بدون کنکور نیمسال دوم 98-99، زمان اعلام نتایج کارشناسی پیوسته دانشگاه آزاد، مشاوره مشاهده نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد، ,
:: بازدید از این مطلب : 64
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 22 شهريور 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : saravaisi

امسال 90% رشته های هنر را بدون کنکور پذیرش داشتیم رشته بازیگری، کارگردانی، سینما، طراحی صحنه، طراحی صنعتی، هنرهای عروسکی، گرافیک ( ارتباط تصویری ) عکاسی، نقاشی، نوازندگی موسیقی ایرانی و ... در بهترین دانشگاه غیر انتفاعی تهران و ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور 98 پذیرش داشته ایم.

توصیه می شود برای اطلاع از معدل لازم برای قبولی در رشته های هنر بر اساس سوابق تحصیلی 98، لیست کامل رشته های بدون آزمون هنر مهر و بهمن 98، با چه معدلی چه دانشگاهی، آخرین معدل قبولی دانشگاه سوره تهران و هنر پارس و دانشگاه آزاد تهران مرکز و .. می توانید با مشاوران ما از طریق شماره 9099072943 (بدون کدگیری و تلفن ثابت منزل) تماس حاصل نمایید.

  • رتبه قبولی رشته های هنر به تفکیک رشته در کنکور پارسال؟ (مطالعه مقاله)
  • رشته های بدون کنکور هنر کدامند و چه دانشگاه هایی پذیرش داریم؟
  • بهترین دانشگاه غیر انتفاعی تهران و دانشگده هنر کدامند؟(مطالعه مقاله)
  • با  مصاحبه عملی و یا بدون مصاحبه عملی؟
  • با کنکور و یا بدون کنکور لیست رشته ها؟

در این مقاله سعی داریم به تمام سوالات داوطلبلن متقاضی رشته هنر همانند مقاله بازیگری بدون کنکور، مهندسی معماری بدون کنکور پاسخ دهیم لطفا تا انتهای مقاله را مطالعه نمایید

 

رتبه قبولی رشته های هنر

آخرین رتبه قبولی رشته های هنر کنکور سراسری 97

داوطلبانی که در انتخاب رشته هنر شرکت میکنند حتما مطلع هستند که اکثر رشته ها ی هنر دارای آزمون عملی می باشند ازمونهای هر رشته باتوجه به حضور اساتید مربوطه ازمونهای عملی در همان دانشگاه مورد نظر انجام می شود.

در زیر تراز نمره و رتبه قبولی رشته های هنر ، بازیگری، سینما، کارگردانی، طراحی لباس، نقاشی، عکاسی و ... را می توانید مشاهده نمایید.

در زیر حداقل درصد دروس آخرین رتبه قبولی رشته بازیگری و کارگردانی را خدمت دوستان ذکر خواهیم کرد.

ادبیات فارسی عربی معارف زبان درک عمومی هنر درک عمومی ریاضی فیزیک ترسیم فنی خلاقیت موسیقی خلاقیت تصوی خلاقیت نقاشی خواص مواد رتبه کشور رتبه منطقه
4.00 2.7 22.70 10.70 6.70 12.30 1.60- 0.00 21.70 7.00 0.00 7858 2346
12.00 0.00 14.70 0.00 17.80 6.70 0.00 0.00 6.70 8.00 0.00 103814 3946
6.70 0.00 13.40 -1.30 16.70 15.60 6.70 0.00 12.00 -2.00 0.00 10667 4049
4.00 6.70 30.70 0.00 3.40 12.30 -2.00 2.00 2.00 3.40 7.00 10089 4131
2.60- 2.60- 8.00 0.00 -5.50 0.00 0.00 0.00 28.40 3.00 0.00 37666 13957
-2.60 0.00 16.00 0.00 0.00 0.00 0.00 0.00 10.00 0.00 0.00 34457 1283
1.40 4.00 8.00 0.00 8.00 0.00 0.00 0.00 2.00 -2.00 0.00 33195 12397
13.40 8.00 3.00 0.00 2.20- 16.00 -3.00 0.00 13.00 5.00 0.00 32269 12045

رتبه قبولی رشته موسیقی

در زیر رتبه قبولی و درصد پذیرش در رشته موسیقی برای دانشگاه های روزانه را مشاهده می نمایید، نکته قابل توجه داوطلبان با میانگین 30 درصد عمومی و 30 درصد تخصصی مورد پذیرش قرار خواهند گرفت.(رتبه قبولی رشته های هنر)

ادبیات فارسی عربی دین و زندگی زبان درک عمومی هنر درک عمومی ریاضی ترسیم فنی خلاقیت تصویری خلاقیت نمایشی خلاقیت موسیقی خواص مود رتبه کشوری رتبه منقه منطقه
60.00 23.00 71.00 2.00 58.00 30.00 0.00 24.00 49 82.00 0.00 114 4 4
15.00 10.00 20.00 30.0 0,00 27.00 0.00 2.00 0.00 40.00 0.00 7654 2870 2
12.00 0.00 15.00 18.00 4.00 13.00 -4.00 17.00 4.00 29.00 0.00 3763 1429 2
32.00 11.00 24.00 0.00 0.00 33.00 5.00 25.00 5.00 39.00 0.00 3526 1337 3
24.00 35.00 43.00 40.00 19.00 20.00 10.00 22.00 15.00 22.00 4.00- 1273 456 2

رتبه قبولی عکاسی کنکور سراسری

یکی از بهترین مورادی داوطلبان کنکور را برای انتخاب رشته کنکور سراسری 98 یاری می دهد،آگاهی از حدود رتبه قبولی رشته ها در گروه آزمایشی مربوطه در سال قبل آن می باشد به همین منظور در این مطلب رتبه قبولی عکاسی را خدمت دوستان در شهرهای مختلف ذکر خواهیم کرد.(رتبه قبولی رشته های هنر)

ادبیات فارسی عربی دین و زندگی زبان درک عمومی هنر درک عمومی ریاضی و فیزیک ترسیم فنی خلاقیت تصویری خلاقیت نمایشی خلاقیت موسیقی خواص مواد رتبه کشوری رتبه منطقه
26.00 14.00 35.00 0.00 8.00 17.00 0.00 29.00 14.00 12.00 0.00 2991 1144
50 20.00 76.00 52.00 33.00 38.00 25.00 62.00 25.00 44.00 35.00 58 15
39.00 19.00 44.00 15.00 20.00 4.00 4.00 39.00 14.00 0.00 4.00 1387 502
11.00 16.00 35.00 3.00 24.00 43.00 10.00 45.00 15.00 0.00 5.00 1031 62

زمان آزمون عملی کنکور سراسری 98

ازمون عملی بعداز قبولی در ازمون کنکور از داوطلب گرفته می شود معمولا ازمون عملی در قالب رشته های خاص برگزار می شود. رشته های خحاص شامل رشته های زیر گروه هنر، رشته تربیت بدنی می باشند.(رتبه قبولی رشته های هنر) آزمون عملی کنکور هنر 98 برای رشته های هنر از تاریخ 9/5/98 در قالب دریافت کارت ورود به جلسه آزمون عملی انجام خواهد شد.

رشته هنر یکی از نیازهای هر جامعه می باشد چرا که با صنعتی شدن جوامع روح هر جامعه ای نیازمند به هنرمندانی است که این رشته را پابرجا نگه دارند.(رتبه قبولی رشته های هنر)

در این مطالب مشاوران درخت دانش سعی در یاری رساندن به شما داوطلبان ارجمند را دارند درانجام بهترین انتخاب

مشاوره تلفنی وبرنامه ریزی دقیق کنکور پیرامون سوالات شما داوطلبان گرامی

رتبه قبولی رشته های هنر

ثبت نام بدون کنکور هنر مهر و بهمن 98

ثبت نام بدون کنکور در قالب دانشگاه های بدون کنکور هنر دانشگاه آزاد، دانشگاه علمی کاربردی، دانشگاه پیام نور، دانشگاه غیرانتفاعی سوره انجام می گیرد. ثبت نام ها با آزمون عملی و بدون آزمون عملی نسبت به دانشگاه ها پذیرش انجام خواهد شد.

شرایط ثبت نام و لیست رشته ها را می توانید در لینک های رنگی زیر کلیک نمایید.

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نیسمال دوم

برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید از طریق شماره تلفن 9099072943 تماس از طریق تلفن ثابت و بدون نیاز به گرفتن کد امکان پذیر می باشد.

مشاوره تحصیلی درخت دانش

مشاوره تحصیلی درخت دانش در تمامی مراحل انتخاب رشته کنکور سراسری 98، ثبت نام بدون کنکور 98، معرفی دانشگاه های هنر تهران و شهرستان ها در کنار شما دوستان عزیز خواهند بود.

راههای ارتباطی با کارشناسان و مشاوران درخت دانش

شماره تماس: 9099072943

کانال تلگرام: http://t.me/derakhtedanesh1
اینستاگرام سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش



:: برچسب‌ها: رتبه قبولی عکاسی کنکور سراسری، زمان آزمون عملی کنکور سراسری 98، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نیسمال دوم، دانشگاه های هنر تهران ، ,
:: بازدید از این مطلب : 46
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 11 شهريور 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : saravaisi

بهترین دانشگاه غیرانتفاعی تهران از نظر کیفیت و ارائه رشته های تاپ بدون کنکور

بهترین دانشگاه غیر انتفاعی در تهران از نظر کیفیت و سطح علمی دانشگاه می توان به دانشگاه های سوره و هنر پارس و علم و فرهنگ و ... که در ادامه این مقاله کامل در مورد هر کدام از دانشگاه ها توضیح داده ایم اما سوال اصلی داوطلبان است که آیا این دانشگاه ها بدون کنکور پذیرش دارند یا نه؟ و تفاوت رشته ها و ثبت نام دانشگاه غیر انتفاعی با ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور 98-99 درچیست؟

دانشگاه های غیر انتفاعی در زیر گروه های مختلف رشته های بدون کنکور دارند و پذیرش آنها بر اساس سوابق تحصیلی می باشد که تاپ ترین دانشگاه های غیر انتفاعی تهران 85 % رشته ها را بدون آزمون پذیرش دارند که توصیه می کنیم برای اطلاع از لیست رشته ها و شرایط ورود با معدل و سطح علمی و .. می توانید با مشاوران مجرب مشاوره تحصیلی رایگان درخت دانش از طریق شماره 9099072943 (بدون کدگیری و تلفن ثابت منزل) تماس حاصل نمایید و یا تا انتهای مقاله را مطالعه نمایید.

بهترین دانشگاه غیرانتفاعی تهران

دانشگاه سوره (بهترین دانشگاه غیرانتفاعی تهران)

این دانشگاه دارای سه دانشکده هنر، فرهنگ و ارتباطات و معماری می باشد

از لحاظ امکانات علمی آموزشی دارای تجهیزات بالایی است. امکاناتی نظیر لابراتور مجهز عکاسی، رنگرزی، پلاتوهای نمایش، نگارخانه، تراش سنگ، تراش شیشه، لعاب، جواهرسازی، کارگاه عروسک سازی، کتابخانه، نقاشی روی شیشه، سالن ورزشی، بافت فرش و قالی، کارگاه سفال، سایت رایانه، نساجی و غیره می باشد.

انتخاب دانشگاه خود را به مشاورین درخت دانش از طریق شماره گیری شماره 9099072943 (بدون گرفتن کد و تلفن ثابت منزل) بسپارید

بهترین دانشگاه آزاد تهران و نحوه پذیرش آنها در سال 98

بهترین دانشگاه آزاد تهران در مقایسه با بهترین دانشگاه غیرانتفاعی تهران را می خواهیم در این مقاله مورد بررسی قرار داده و لیست رشته های بدون کنکور آزاد تهران و همچنین با آزمون این دانشگاه با دانشگاه های غیرانتفاعی را توضیح دهیم.

توجه: برای اطلاع از دانشگاه های آزاد تهران - رشته ها و شرایط ورود می توانید بر روی لینک رنگی بالا کلیک نمایید.



:: برچسب‌ها: بهترین دانشگاه غیرانتفاعی تهران از نظر کیفیت و ارائه رشته های تاپ بدون کنکور، ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور 98-99، مشاوره تحصیلی رایگان درخت دانش، مشاوره تحصیلی رایگان، دانشگاه سوره (بهترین دانشگاه غیرانتفاعی تهران)، بهترین دانشگاه آزاد تهران و نحوه پذیرش آنها در سال 98، ,
:: بازدید از این مطلب : 43
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 11 شهريور 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : saravaisi

خبر فوری(10 شهریور 98): مهلت ثبت نام وانتخاب رشته بر اساس سوابق تحصیلی مقاطع کاردانی و کارشناسی تا 20 شهریور ماه 98 تمدید شد لیست رشته های جدید سری سوم منتشر شد.(مطالعه کامل مقاله)

رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد در اوایل سال 98 برای مقاطع کاردانی ناپیوسته و کارشناسی پیوسته منتشر شدند که در 85 % رشته ها بر اساس سوابق تحصیلی پذیرش داشتیم که در انتهای مقاله لیست رشته ها را قرار داده ایم ولی تمامی تمامی داوطلبان منتظر منتشر شدن رشته های ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور 99-98 مهر ماه کاردانی به کارشناسی بودند که بلاخره امروز منتشر شدند.

 

اطلاعیه درخت دانش: اصلاحیه سری سوم رشته های دانشگاه های آزاد تهران مهر ماه 98 و شهرستانها منتشر شد رشته نوازندگی و بازیگری، مهندسی نفت و .. در واحد های مختلف ارائه شده اند، که در انتهای مقاله نیز قرار داده ایم لطفا مقاله را کامل مطالعه نمایید و داوطلبانی که این ترم معدل پایین دارند می توانند در تکمیل ظرفیت بدون کنکور در نیمه دوم شهریور و یا ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم بهمن ماه 98-99 دوباره شانس خود را امتحان کنند.

توصیه جدی به داوطلبان متقاظی رشته های ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 98-99

امسال ثبت نام بدون کنکور مهر ماه 98 نیمسال اول پذیرش رشته های پرطرفدار که لیست ( سری اول تا سوم )کامل آنها را در مقاله رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد آورده ایم فقط و تنها یک دانشگاه ارائه داده است و تعداد شرکت کنندگان در آن رشته بالا و امکان قبولی با معدل متوسط پایین و ما شاهد 25% مردودی در سال های گذشته در ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور بوده ایم.

توصیه اول

برای انجام تمامی مراحل انتخاب رشته بدون کنکور و با آزمون دانشگاه آزاد، با چه معدلی چه رشته ای در دانشگاه آزاد؟ نحوه ثبت نام و انتخاب رشته، معرفی رشته ها و بازار کار آنها، مشاوره انتخاب رشته با شانس قبولی بالا، معرفی دانشگاه و موقعیت مکانی هرکدام در سراسر کشور به صورت تلفی و حضوری می توانید با مشاوران مشاوره تحصیلی رایگان درخت دانش از طریق شماره 9099072943 بدون کد و تلفن ثابت منزل تماس حاصل نمایید.

توصیه دوم

برای اطلاع از شرایط ورود به هر کدام از رشته ها و مقاطع، نحوه ثبت نام و انتخاب رشته بر اساس معدل، جدول تاثیر سوابق تحصیلی در ، رشته دامپزشکی در مقطع کاردانی و ... تا انتهای مقاله را مطالعه نمایید.

ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد 98-99

ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور در مقطع کارشناسی 99-98 دارای دو نیمسال تحصیلی و دو نوبت ثبت نام ورودی می باشد که در  شامل دو مقطع می باشد؟

  1. کارشناسی پیوسته
  2. کارشناسی ناپیوسته

ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور 97-98

ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور کارشناسی پیوسته مهر ماه 98

ثبت نام دانشگاه آزاد در مقطع کارشناسی پیوسته دانشگاه آزاد امسال شامل 85% رشته ها می شود و تمامی رشته ها را ما بدون آزمون پذیرش داریم، در جواب سوال چه کسانی می توانند در مقطع کارشناسی پیوسته ثبت نام کنند باید گفت؟

 

از شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 98 کارشناسی پیوسته تمامی داوطلبانی که دارای مدرک پیش دانشگاهی نظام ترمی واحدی، دیپلم نظام جدید دوازدهمی، دارای مدرک کاردانی و کارشناسی می توانند در این مقطع ثبت نام بدون کنکور انجام دهند و شرط تجانس رشته ای نیز طبق جدول زیر می باشد که بر اساس نوع دیپلم و معدل شانس قبولی مشخص خواهد شد لطفا تا انتهای مقاله را با دقت مطالعه نمایید.



:: برچسب‌ها: ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور مهر 98 تمدید شد، ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور 99-98، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم، توصیه جدی به داوطلبان متقاظی رشته های ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 98-99، رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد، مشاوره تحصیلی رایگان درخت دانش، ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد 98-99، ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور کارشناسی پیوسته مهر ماه 98، شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 98، ,
:: بازدید از این مطلب : 58
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 11 شهريور 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : saravaisi

ثبت نام کارشناسی ناپیوسته بهمن ماه علمی کاربردی 98-99 در تاریخ 13/11/98 آغاز و تا تاریخ 23/11/98 ادامه خواهد داشت. در مقاله زیر نسبت به شرایط پذیرش و نکاتی مهم درباره ثبت نام کارشناسی ناپیوسته علمی کاربردی 98-99  خدمت دوستان عرض کرده و در پایان هم لینک ثبت نام بدون کنکور نیمسال اول علمی کاربردی 98 و دانلود دفترچه کارشناسی ناپیوسته علمی کاربردی ترم بهمن 98 را می توانید مشاهده نمایید.

ثبت نام کارشناسی ناپیوسته علمی کاربردی 97

زمان ثبت نام کارشناسی ناپیوسته علمی کاربردی نیمسال دوم 98-99

مهلت ثبت نام بدون آزمون کارشناسی ناپیوسته

زمان شروع ثبت نام از تاریخ 13/11/98 لغایت روز 23/11/98 می باشد

ویرایش اطلاعات ثبت نام : برای ویرایش اطلاعات از بخش مربوطه که در منوی سمت راست می باشد اقدام نمایید.

توجه ویژه : در طی مراحل ثبت نام از کلیک بر روی دکمه Back مرورگر خود و بازکردن بیش از یک صفحه مرورگر بر روی کامپیوتر خود جدا خودداری نمایید.

توجه ویژه : در صورتی که در مراحل ثبت نام در سیستم به مشکلی برخورد کردید، تمامی پنجره های مرورگر را بسته و از ابتدا مراحل ثبت نام را آغاز نمایید.

توجه ویژه : ثبت نام شما زمانی تکمیل گردیده که در مراحل ثبت نام از سیستم شماره پرونده 6 رقمی  و کد پیگیری ثبت نام 16 رقمی دریافت نمایید.

توجه ویژه : جهت طرح سوال می توانید با شماره 9099072943 تماس گرفته ویا از طریق سیستم پاسخگویی اقدام نمایید. ساعت پاسخ گویی تلفنی شبانه روز می باشد و داوطلبان می توانند برای ثبت نام خود با شماره مذکور تماس حاصل بفرمایند.

توصیه های مهم به داوطلبان گرامی برای ثبت نام کارشناسی ناپیوسته علمی کاربردی 97-98

داوطلبان باید دفترچه راهنمای ثبت نام را بطور کامل مطالعه کرده باشند

داوطلبان باید حتما شرایط عمومی و اختصاصی مندرج در دفترچه راهنمای ثبت نام را داشته باشند.

مدارک لازم برای ثبت‌نام کارشناسی ناپیوسته علمی کاربردی:

1- شش قطعه عکس همانند پرسنلی پشت سفید تمام رخ 4×3 تهیه شده در سال جاری.

2- یک برگ تصویر شناسنامه و اصل آن جهت مطابقت.

3- یک برگ تصویر کارت ملی و اصل آن جهت مطابقت.

4- اصل مدرک فوق دیپلم و یا کاردانی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی مورد تایید شورای عالی انقلاب فرهنگی و یا وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و یا مدرک کاردانی پیوسته آموزشکده‌های فنی و حرفه‌ای وزارت آموزش و پرورش به انضمام یک برگ تصویر آن.

5- مدرکی که وضعیت نظام وظیفه داوطلبان را با توجه به بند 3-2 مقررات وظیفه عمومی مندرج در صفحه‌ 4 و 5 دفترچه راهنمای پذیرش مذکور مشخص نماید (برای برادران).

6- اصل فرم تأییدیه معدل جهت فارغ‌التحصیلانی که تاکنون گواهینامه پایان تحصیلات برای آنان صادر نشده است.

7- گواهی اشتغال به کار با امضا و مهر بالاترین مقام مسؤل، آخرین فیش حقوقی و آخرین حکم کارگزینی یا قرارداد معتبر انجام کار (برای پذیرفته‌شدگان شاغل)

خرید کارت اعتباری دانشگاه علمی کاربردی

داوظلبان بایستی سریال 12 رقمی ثبت نام پذیرش دوره مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه ای (ناپیوسته) نظام آموزشی مهارتی دانشگاه جامع علمی کاربردی بهمن ماه سال 98 به مبلغ 340000 ریال (بیست و هفت هزار تومان) را از قسمت خرید کارت تهیه نمایند.

داوطلبان لازم است در درج کد ملی، نام خانوادگی و نام، مشخصات شناسنامه ای، تمامی اطلاعات لازم دیگر دقت و توجه کافی به عمل آورند، بدیهی است درصورت اعلام و ارسال هرگونه اطلاعات اشتباه، با داوطلب به عنوان متخلف برخورد خواهد شد.

در پایان ثبت نام اینترنتی تأیید صحت اطلاعات ارسالی به عهده شخص داوطلب می باشد، لذا دقت و توجه کافی در این خصوص به عمل آید.

برای جلوگیری از مشکلات بعدی حتماً اطلاعات درج شده در تقاضانامه ثبت نامی را به دقت بررسی نمایند.

داوطلبان پس از تکمیل تقاضانامه و دریافت کد پیگیری یک نسخه پرینت از تقاضانامه تهیه و پس از مطالعه مندرجات آن، آنرا نزد خود نگهداری نمایند.

داوطلبان لازم است اطلاعات کارت اعتباری، شماره پرونده و کد پیگیری خود را تا اعلام نتایج نهایی نزد خود نگهداری نمایند.

توصیه می شود داوطلب فرایند ثبت نام را شخصاً انجام دهد و شماره پرونده و کد پیگیری دریافتی از سایت را، نزد سایرین افشا نکند.

در زیر می توانید برای دریافت دفترچه و ثبت نام کلیک نمایید.

دانلود دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ناپیوسته علمی کابردی 98

ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور 98-99

مشاوره تحصیلی درخت دانش

مشاوران مجرب و با تجربه درخت دانش آماده پاسخگویی و مشاوره  به داوطلبان گرامی در زمینه اطلاعات لازم درباره هر کد رشته محل انتخابی و باززار کار هر رشته، تناسب رشته انتخابی با معدل داوطلب، نحوه ثبت نام بدون ککور دانشگاه آزاد، ثبت نام داوطلبان متقاضی و انتخاب بهترین رشته های متناسب با شرایط فردی می باشد.

می توانید با شماره 9099072943 بدون کدگیری و از طریق تلفن ثابت با مشاوران درخت دانش تماس گرفته و آینده تحصیلی و شغلی خود را تضمین نمایید. در صورت لزوم می توانید از طریق پیام به شماره 09332366301 برای مشاوره حضوری نیز تایم رزرو کنید.

راههای ارتباطی با مشاوران مجرب درخت دانش

شماره تماس: 9099072943

کانال تلگرام: http://t.me/derakhtedanesh1
اینستاگرام سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش



:: برچسب‌ها: زمان ثبت نام کارشناسی ناپیوسته علمی کاربردی نیمسال دوم 98-99، مهلت ثبت نام بدون آزمون کارشناسی ناپیوسته، توصیه های مهم به داوطلبان گرامی برای ثبت نام کارشناسی ناپیوسته علمی کاربردی 97-98، مدارک لازم برای ثبت‌نام کارشناسی ناپیوسته علمی کاربردی:، خرید کارت اعتباری دانشگاه علمی کاربردی، دانلود ,
:: بازدید از این مطلب : 56
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 4 شهريور 1398 | نظرات ()